FAQ

Multiportal nieruchomości

Najczęściej zadawane pytania: Rejestracja

Czy utworzenie konta w serwisie jest płatne ?

Nie, samo utworzenie konta jest darmowe. Płatność odbywa się dopiero w celu aktywacji kampanii.

Nie mogę się zarejestrować, dlaczego ?

Aby poprawnie przejść proces rejestracji należy upewnić się, że wszystkie wymagane pola zostały poprawnie uzupełnione.

Szczególną uwagę należy zwrócić na pole zaznaczenia przy regulaminie, rejestracja w serwisie jest możliwa wyłącznie akceptując regulamin.

Wypełniłem wszystkie pola, ale dalej nie mogę przejść dalej, co zrobić ?

Jeżeli wszystkie pola zostały wypełnione i po wciśnięciu przycisku “Zarejestruj” nic się nie dzieje to należy zwrócić uwagę na wskazówki redakcyjne podawane w czerwonej chmurce.

Zarejestrowałem się, ale wiadomość z linkiem aktywacyjnym nie przyszła, dlaczego ?

Wiadomość z linkiem aktywacyjnym jest wysyłana automatycznie, więc w takiej sytuacji są 2 możliwości:

Po pierwsze podany mógł zostać błędny adres email,

po drugie link aktywacyjny doszedł, ale wpadł do folderu SPAM

Najczęściej zadawane pytania: logowanie

Dostałem potwierdzenie rejestracji, ale nie mogę się zalogować, dlaczego ?

Są 2 możliwe przyczyny takiej sytuacji, po pierwsze Twoje konto nie zostało aktywowane. Aby je aktywować odszukaj wiadomość od nas i kliknij w link aktywacyjny – wiadomość od nas mogła utknąć w folderze SPAM.

Po drugie używasz błędnych danych. Pamiętaj, że do panelu zalogujesz się podając login lub adres email.

Najczęściej zadawane pytania: dodawanie oferty

Jak dodać ofertę ?

Dodając pierwszy raz ogłoszenie zaloguj się do panelu, a następnie kliknij przycisk “+ Dodaj nieruchomość”, który znajdziesz z lewej strony na pasku nawigacji.

Na urządzeniach mobilnych kliknij przycisk “MENU” a następnie “Dodaj nieruchomość” – jest to 3. opcja od góry w menu na białym tle.

Jak wybrać rodzaj nieruchomości i transakcji ?

W formularzu dodawania oferty musisz wybrać, czy chcesz promować dom, mieszkanie, działkę, czy lokal – aby to zrobić poprawnie kliknij raz na odpowiedni przycisk w pierwszym wierszu. Następnie w drugim wierszu czy interesuje Cię sprzedaż, czy wynajem. Prawidłowo zaznaczony wybór poznasz po tym, że zmienił kolor tła na niebieski.

Wypełniłem wszystkie pola, ale nie mogę przejść dalej, dlaczego ?

Nie musisz wypełniać wszystkich pól w formularzu, aby dodać ofertę. Zwróć uwagę na pola oznaczone czerwoną gwiazdeczką z lewej strony – są to pola obowiązkowe. Aby poprawnie dodać ofertę musisz wypełnić wszystkie pola obowiązkowe.

Wypełniłem wszystkie pola obowiązkowe, ale dalej nie mogę przejść dalej, dlaczego ?

Jeżeli po wypełnieniu wszystkich pól obowiązkowych dalej nie możesz przejść dalej to pojawił się błąd w formularzu.

Każdy błąd w formularzu będzie oznaczony czerwoną chmurką z prawej strony błędnego pola.

Najczęściej zadawane pytania: płatność

Chcę dostać fakturę, gdzie podać dane do przelewu ?

Dane do faktury można wpisać podczas rejestracji konta i te dane zostaną przypisane na stałe.

Nie podałem danych do faktury podczas rejestracji, jak mogę je teraz podać ?

Jeżeli chcesz otrzymać fakturę to dane można uzupełnić podczas aktywacji oferty. W tym celu kliknij przycisk “Aktywuj ofertę” a następnie poniżej formularza z danymi jest checkbox “podaj dane do FV” po kliknięciu rozwinie się formularz i tam należy uzupełnić brakujące dane.

Dodatkowo można wejść w ustawienia. W tym celu kliknij nazwę swojego loginu w prawym górnym rogu, a następnie postępuj jak w przypadku aktywacji.

Opłaciłem wyróżnienia i podbicia na wybranych portalach, jednak ogłoszenie wciąż nie jest aktywne. Dlaczego ?

Często popełnianym błędem jest opłacenie wyróżnień bądź podbić na portalach, jednak brakuje wpłaty za emisje ogłoszenia, która kosztuje 49 zł na miesiąc, 129 zł na 3 miesiące i 199 na 6 miesięcy. Bez tej wpłaty ogłoszenie będzie nieaktywne. Natomiast opłacenie wyróżnień i podbić nie jest wymagane.

Najczęściej zadawane pytania: edycja ogłoszenia

Jak mogę wprowadzić zmiany w swoim ogłoszeniu ?

Aby edytować ogłoszenie zaloguj się do panelu i na liście swoich ogłoszeń kliknij przycisk “Edytuj”.

Po wejściu do formularza edycji wprowadź zmiany. Pamiętaj, żeby po dokonaniu zmian kliknąć przycisk “ZAPISZ”, który znajdziesz na dole strony.

Próbuję wprowadzić zmiany w lokalizacji, niestety coś poszło nie tak. Dlaczego ?

Zmiany w lokalizacji nie są dozwolone. Należy pamiętać aby podczas dodawania ogłoszenia dokładnie wypełnić pola z nią związane. Po zapisaniu, jedynie administrator może dokonać zmian w lokalizacji.

Najczęściej zadawane pytania: techniczne

Jak długo trwa dodawanie ogłoszeń na portale ?

Twoje ogłoszenia pojawią się na portalach w ciągu kilku godzin.

Sprawdziłem przykładowe linki w zakładce "portale". Niestety nie wszędzie odnalazłem swoje ogłoszenie. Co może być przyczyną?

Prawdopodobnie nie wszystkie pola w formularzu zostały wypełnione. W szczególności zwracamy uwagę na opis (minimum 40 wyrazów) i poprawną dzielnicę ( to dotyczy miast wojewódzkich i powiatowych). Inną przyczyną może być awaria danego portalu, na którą nie mamy wpływu. Jeśli po 2 dniach roboczych wciąż nie mają państwo wglądu do linków w zakładce “portale” prosimy o zgłoszenie tego problemu drogą mejlową.

Zauważyłem, że w zakładce "statystyki" nie ma danych na temat mojego ogłoszenia. Dlaczego ?

Pierwsze dane statystyczne pokazują się dopiero po 2-3 dniach roboczych od aktywowania oferty. Następnie raz dziennie są one aktualizowane. Jeśli w państwa przypadku trwa to dłużej, prosimy o zgłoszenie problemu drogą mejlową.

Opłaciłem przedłużenie oferty, jednak w zakładce "portale" wyskakują mi nieaktywne ogłoszenia. Dlaczego ?

Może być kilka przyczyn. Po po pierwsze,  ogłoszenia zostały już ściągnięte z  portali i trzeba poczekać kilka godzin , aż ponownie na nie trafią. Po drugie, administrator naszego serwisu nie wkleił nowych linków dla państwa. Jeśli po kilku godzinach nic się nie zmieniło, prosimy zgłosić problem drogą mejlową.