Najczęściej zadawane pytania
Dodawanie oferty
-
Jak dodać ogłoszenie?
Dodając pierwszy raz ogłoszenie zaloguj się do panelu, a następnie kliknij przycisk “+ Dodaj nieruchomość”, który znajdziesz z lewej strony na pasku nawigacji.
Na urządzeniach mobilnych kliknij przycisk “MENU” a następnie “Dodaj nieruchomość” – jest to 3. opcja od góry w menu na białym tle. -
Jak wybrać rodzaj nieruchomości i transakcji ?
W formularzu dodawania oferty musisz wybrać, czy chcesz promować dom, mieszkanie, działkę, czy lokal – aby to zrobić poprawnie kliknij raz na odpowiedni przycisk w pierwszym wierszu. Następnie w drugim wierszu czy interesuje Cię sprzedaż, czy wynajem. Prawidłowo zaznaczony wybór poznasz po tym, że zmienił kolor tła na niebieski.
-
Wypełniłem wszystkie pola obowiązkowe, ale dalej nie mogę przejść dalej, dlaczego ?
Jeżeli po wypełnieniu wszystkich pól obowiązkowych dalej nie możesz przejść dalej to pojawił się błąd w formularzu.
Każdy błąd w formularzu będzie oznaczony czerwoną chmurką z prawej strony błędnego pola. -
Wypełniłem wszystkie pola, ale nie mogę przejść dalej, co zrobić ?
Nie musisz wypełniać wszystkich pól w formularzu, aby dodać ofertę. Zwróć uwagę na pola oznaczone czerwoną gwiazdeczką z lewej strony – są to pola obowiązkowe. Aby poprawnie dodać ofertę musisz wypełnić wszystkie pola obowiązkowe.
Edycja ogłoszenia
-
Jak mogę wprowadzić zmiany w swoim ogłoszeniu?
Aby edytować ogłoszenie zaloguj się do panelu i na liście swoich ogłoszeń kliknij przycisk “Edytuj”.
Po wejściu do formularza edycji wprowadź zmiany. Pamiętaj, żeby po dokonaniu zmian kliknąć przycisk “ZAPISZ”, który znajdziesz na dole strony. -
Próbuję wprowadzić zmiany w lokalizacji, niestety coś poszło nie tak, dlaczego ?
Zmiany w lokalizacji nie są dozwolone. Należy pamiętać aby podczas dodawania ogłoszenia dokładnie wypełnić pola z nią związane. Po zapisaniu, jedynie administrator może dokonać zmian w lokalizacji.
Logowanie
-
Dostałem potwierdzenie rejestracji, ale nie mogę się zalogować, dlaczego ?
Są 2 możliwe przyczyny takiej sytuacji, po pierwsze Twoje konto nie zostało aktywowane. Aby je aktywować odszukaj wiadomość od nas i kliknij w link aktywacyjny – wiadomość od nas mogła utknąć w folderze SPAM.
Po drugie używasz błędnych danych. Pamiętaj, że do panelu zalogujesz się podając login lub adres email.
Płatność
-
Chcę dostać fakturę, gdzie podać dane do przelewu?
Dane do faktury można wpisać podczas rejestracji konta i te dane zostaną przypisane na stałe.
-
Nie podałem danych do faktury podczas rejestracji, jak mogę je teraz podać?
Jeżeli chcesz otrzymać fakturę to dane można uzupełnić podczas aktywacji oferty. W tym celu kliknij przycisk “Aktywuj ofertę” a następnie poniżej formularza z danymi jest checkbox “podaj dane do FV” po kliknięciu rozwinie się formularz i tam należy uzupełnić brakujące dane.
Dodatkowo można wejść w ustawienia. W tym celu kliknij nazwę swojego loginu w prawym górnym rogu, a następnie postępuj jak w przypadku aktywacji. -
Opłaciłem wyróżnienia i podbicia na wybranych portalach, jednak ogłoszenie wciąż jest nieaktywne, dlaczego ?
Często popełnianym błędem jest opłacenie wyróżnień bądź podbić na portalach, jednak brakuje wpłaty za emisje ogłoszenia, która kosztuje 49 zł na miesiąc, 129 zł na 3 miesiące i 199 na 6 miesięcy. Bez tej wpłaty ogłoszenie będzie nieaktywne. Natomiast opłacenie wyróżnień i podbić nie jest wymagane.
Rejestracja
-
Czy utworzenie konta w serwisie jest płatne ?
Nie, samo utworzenie konta jest darmowe. Płatność odbywa się dopiero w celu aktywacji kampanii.
-
Nie mogę się zarejestrować, dlaczego ?
Aby poprawnie przejść proces rejestracji należy upewnić się, że wszystkie wymagane pola zostały poprawnie uzupełnione.
Szczególną uwagę należy zwrócić na pole zaznaczenia przy regulaminie, rejestracja w serwisie jest możliwa wyłącznie akceptując regulamin. -
Nie podałem danych do faktury podczas rejestracji, jak teraz mogę je podać?
Jeżeli chcesz otrzymać fakturę to dane można uzupełnić podczas aktywacji oferty. W tym celu kliknij przycisk “Aktywuj ofertę” a następnie poniżej
formularza z danymi jest checkbox “podaj dane do FV” po kliknięciu rozwinie się formularz i tam należy uzupełnić brakujące dane.
Dodatkowo można wejść w ustawienia. W tym celu kliknij nazwę swojego loginu w prawym górnym rogu, a następnie postępuj jak w przypadku aktywacji. -
Wypełniłem wszystkie pola, ale nie mogę przejść dalej, co zrobić ?
Jeżeli wszystkie pola zostały wypełnione i po wciśnięciu przycisku “Zarejestruj” nic się nie dzieje to należy zwrócić uwagę na wskazówki redakcyjne podawane w czerwonej chmurce.
-
Zarejestrowałem się, ale wiadomość z linkiem aktywacyjnym nie przyszła, dlaczego ?
Wiadomość z linkiem aktywacyjnym jest wysyłana automatycznie, więc w takiej sytuacji są 2 możliwości:
Po pierwsze podany mógł zostać błędny adres email,
po drugie link aktywacyjny doszedł, ale wpadł do folderu SPAM
Techniczne
-
Jak długo trwa dodawanie oferty na portale ?
Twoje ogłoszenia pojawią się na portalach w ciągu kilku godzin.
-
Opłaciłem przedłużenie, jednak w zakładce "portale" wyskakują mi nieaktywne ogłoszenia, dlaczego ?
Może być kilka przyczyn. Po po pierwsze, ogłoszenia zostały już ściągnięte z portali i trzeba poczekać kilka godzin , aż ponownie na nie trafią. Po drugie, administrator naszego serwisu nie wkleił nowych linków dla państwa. Jeśli po kilku godzinach nic się nie zmieniło, prosimy zgłosić problem drogą mejlową.
-
Sprawdziłem przykładowe linki w zakładce "portale". Niestety nie wszędzie odnalazłem swoje ogłoszenie. Co może być przyczyną ?
Prawdopodobnie nie wszystkie pola w formularzu zostały wypełnione. W szczególności zwracamy uwagę na opis (minimum 40 wyrazów) i poprawną dzielnicę ( to dotyczy miast wojewódzkich i powiatowych). Inną przyczyną może być awaria danego portalu, na którą nie mamy wpływu. Jeśli po 2 dniach roboczych wciąż nie mają państwo wglądu do linków w zakładce “portale” prosimy o zgłoszenie tego problemu drogą mejlową.
-
Zauważyłem, że w zakładce "statystyki" nie ma danych na temat mojego ogłoszenia, dlaczego ?
Pierwsze dane statystyczne pokazują się dopiero po 2-3 dniach roboczych od aktywowania oferty. Następnie raz dziennie są one aktualizowane. Jeśli w państwa przypadku trwa to dłużej, prosimy o zgłoszenie problemu drogą mejlową.